.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمت جدید شجاعی در رسانه ملی
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود، سید رمضان شجاعی کیاسری با 125 رأی از مجموع 195 رأی ماخوذه به‌عنوان ....

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مفید کیایی‌نژاد و سید رمضان شجاعی کیاسری را به‌عنوان اعضای ناظر در شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه اول مهرماه ) مجلس شورای اسلامی مفید کیایی‌نژاد با 132 رأی و سید رمضان شجاعی کیاسری با 125 رأی از مجموع 195 رأی ماخوذه به‌عنوان اعضای ناظر جدید ناظر در شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب شد.

گفتنی است بیژن نوباوه‌وطن، جمشید جعفرپور، مفید کیایی‌نژاد و سید رمضان شجاعی کیاسری به‌عنوان کاندیداهای کمیسیون فرهنگی برای عضویت در هیات نظارت بر صداوسیما به صحن علنی پیشنهاد شده بودند.


همچنین حسن کامران با 108 رأی از 203 رأی ماخوذه به‌عنوان عضو ناظر جدید در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1393
ايشان براي شهر ساري هيچ قدمي برنداشتند اميدواريم كه در رسانه ملي مثمر ثمر باشند.
- 31 شهريور 1393
اقاي شجايي براي مردمي كه به وي راي دادند كار نكرد اينجا كه جاي خود دارد.كسي هم از ايشان كار نمي خواهد فقط تاييد ميخواهند كه ايشان ميدانند چه كنند
سیمایی 31 شهريور 1393
از نقش فعال آقای شجاعی نمیتوان چشم پوشی کرد که چطور با اعمال مدیریت خود جلوی پخش سریال پایتخت را در تلویزیون گرفتند!!! واقعا ... باز دوباره از اعضای ناظر مجلس بر صداو سیما شده که چی؟ کمک کنه تا پایتخت 4 را هم بسازند و مازندرانیها را به تمسخر بگیرند. آبروی هرچی مازندرانی را بردید با سکوتتان چون در استای منافع شما نبود که مخالفت کنید.
نا شناس 31 شهريور 1393
آقای دکتر تبریک عرض میکنیم خدمت شما، به راستی ما به نماینده محبوبمان افتخار میکنیم .شجاعی ظرفیتی ملی است برای استان ،شایسته هست استاندار محترم از توانایی ها و نفوذ ملی دکتر شجاعی جهت پیشرفت استان استفاده شایسته نماید.
نا شناس 31 شهريور 1393
دکتر شجاعی باعث افتخار استان مازندرانه وبه ایشان تبریک میگویم
نا شناس 31 شهريور 1393
تبریک به مردم مازندران وساری . دودانگه ساری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مهر 1393
البته ايشون چهاردانگه اى هستن
نا شناس 2 مهر 1393
شما هنوز امضا ,,دودانگه ساری, که پای کامنت های عالی و شیکش میذاره را نمیشناسید؟
نا شناس 1 مهر 1393
باعث افتخاره یکی از فرزنذان ناب مازندران در سطح ملی میذرخشه.به همه مازندرانی ها و مردم نجیب شهرستان ساری تبریک می گویم.(ز-ف)
نا شناس 1 مهر 1393
شجاعی کوچکترین کاری برای ساری انجام نداد فقط دنبال پست برای خودش !!!
نا شناس 1 مهر 1393
جایگاه شورای نظارت بر صدا و سیما باتوجه به نقش ان در طی دهه اخیر کاملا سمبلیک است بطوریکه این رسانه هیچ توجهی به افکار عمومی نداشته و همانند یک مرکز اقتصادی بدنبال کسب منفعت حزبی و صنفی است نه یک دانشگاه که حضرت امام از ان یاد میکردند بهر حال انتخاب این عزیزان را تبریک میگویم
نا شناس 1 مهر 1393
شما ساروی ها آدمهای عجیبی هستین آقای شجاعی تو مجلس نشون داد که مردم انتخاب بدی نکردند من خودم تهران پیشش رفتم و یک مشکل در وزارت علوم داشتم و با وجود اینکه به ایشان گفتم قائمشهری هستم ولی با تماسی که با معاون پارلمانی برقرار کرد مشکلم حل شد همین مشکل من مدت 4 ماه نماینده های ما نتوانستند انجام دهند به نظر من نماینده باید یک ابهت و شایستگی داشته باشد که شجاعی خیلی متین و با وقار هست من عهد کردم هرجا ازش انتقاد شد به همه ثابت کنم که انتقادشان بی مورد است
به نظر من این انتخاب بسیار بجا بود ببینید رقیب ایشون نوباوه بود او هم از پایداری رای داشت و هم بعنوان نماینده تهران از دیسیپرین خاصی برخوردار بود رای آوردن ایشون شاید یک پیروزی برای شما و ما مازندرانی ها بود بنا بر این اگر قصد تخریب را داشتید لا اقل به این انتخاب خرده نگیرید
بابايي 2 مهر 1393
دكتر شجاعي قانون گذارموفق درسطح كشوراست هميشه نقدهاي بجا ومنطقي داردودرمجلس فردي تاثيرگذاروصاحب راي ونظرهست
شهروند 2 مهر 1393
همیشه همینطور بود و هست . مردم پلکان نردبانند .
نا شناس 2 مهر 1393
اقای شجاعی برای مردم ساری چه کرد حیف ان رای که مردم ساری به ان دادند
سید پهنه کلا 2 مهر 1393
باعث افتخار ماهستی آقای دکتر
ناشناس 2 مهر 1393
اقای شجایی ایران خودرو شهرستان میاندرود چی شد وای چه ؟؟؟؟؟؟؟ از این بدتر دیگه نمی شه
ظاهر 2 مهر 1393
آقای دکتر شجاعی خدا قوت، شایستگی و توانمندی جنابعالی بر کسی پوشیده نیست امیدواریم هچنان بعنوان یک مدیر کشوری درعرصه های متعدد سیاسی و اجتماعی موفق پیروز باشید
نا شناس 1 مهر 1393
آقاي شجاعي مي دونند كه مرحله بعد راي نمي آورند دنبال سمتهاي جديد براي خودشان هستند. اين توانايي انجام تعريض جاده ساري به تاكام را كه نزديك به يك دهه است كه بلاتكليف مانده را نتوانستند پيگيري كنند.
سوارکار 2 مهر 1393
چرا در ادارات کل و ستاد های استان مازندران یک درمیان فایل و بستگان آقای شجاعی هستند؟
م ن 2 مهر 1393
آقای شجاعی چندین دوره در این سمت بودند و به جهت اینکه کسانیکه کوفق به کسب ایت سمت می شوند به طور مرتب و هر از چند با شخص مقام معظم رهبری جلسه مشترک دارند به همین جهت خیلی ها کاندید می شوند و اگر به کاندیدها توجه کنید متوجه اهمیت موضوع خواهید شد.
با آاقای شجاعی نماینده شماره 1 استان و مردم استان تبریک میگم.
نا شناس 2 مهر 1393
آقای دکتر باعث افتخاری خدا قوت دوستت داریم .این دفعه نوبت شما و مهندس نقیبی
هست.ارادتمند شما ع.خ
سید حسین قاسمی شورای اسلامی شکتا 4 مهر 1393
با سلام- جناب آقای دکتر سید رمضان شجاعی اولا به شما تبریک میگویم دوما به اطلاع حضرتعالی برسانم که اهالی روستای شکتا از جمله افرادهای بودن که در این دوره انتخابات با قدرت برای شما ایستادگی کردن وتونستیم شمارو در صندوق شکتا نفر برتر منتخب نمائیم وهمینطور مردمان بخش کلیجانرستاق چند صباای دیکه باز موقع انتخابات است ما شکتایهاچه باید بکنیم .جواب سوال/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گل اقا 5 مهر 1393
چقدر به شمال نیوز می دی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.